Skedsmo Bryteklubb 2. beste klubb i Oslo Akershus Brytekrets på FredrikstenCup i Halden.

Postet av Pål Arne Kirkeby den 11. Jan 2015

Vi var en stor tropp på 20 brytere på lørdagens stevne i Halden. 6 Nybegynner/Knøtt og 14 aldersbestemte. På stevnet deltok både norske og svenske klubber. Vi hevdet oss veldig bra, og fikk 5 deltakere på pallen i sine klasser. Kasper vant sin klasse, 2. plass til Maya Christin, 3. plass til Elena og 3. plass til Oscar. Etter nyttår har noen av utøverene rykket opp en aldersklasse og dette var det første stevne for mange i nye klasser. Spesielt jentene våre gjorde alle en kjempeinnsats. Viktoria og Elena møtte jenter som var 1-2 år eldre enn seg og leverte veldig bra, der Viktoria var den tøffeste på stevnet fra Skedsmo som forsøkte seg mot Julie.

Takk til oppmann Aadne Tore og Pål Arne, trener Zavra og Gigi samt Lasse for all hjelp under stevnet!